Contact Center Forum
Evenementen
Wat is het Contact Center Forum?
Bent u betrokken bij het ontwerp, beheer of de uitvoering van een contactcenter van de overheid? Benieuwd naar ervaringen en inzichten van andere contactcenters? Perfect! Het Contact Center Forum is een gezamenlijk initiatief van contactcenters uit de publieke sector. Als community willen we professionals uit deze branche samenbrengen om kennis en best practices uit te wisselen. In eerste instantie tijdens een FORUM waar ervaringen gedeeld en contacten gelegd worden.
Deel uw ervaringen tijdens ons volgende FORUM
Ons FORUM-evenement is de uitgelezen kans om uw ervaringen binnen overheidscontactcenters te delen met andere professionals uit de branche.
Bent u betrokken bij een contactcenter van de overheid en wilt u graag uw kennis en ervaring met ons delen? Hebt u een idee voor een interessant thema voor een volgende editie van FORUM?
Contacteer ons dan zeker via forum@eranova.fgov.be.
We kijken uit naar uw ideeën!
Nieuwsbrief
Blijft u graag op de hoogte van toekomstige evenementen? Schrijf u dan in op onze nieuwsbrief.